Didaktika biologie: didaktika v rekonstrukci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889494" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889494 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktika biologie: didaktika v rekonstrukci
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se snaží o komplexní pohled na současnou didaktiku biologie v České republice v mezinárodním kontextu. Představuje ji jako obor vysokoškolské přípravy učitelů i jako vědní disciplínu. Stručně shrnuje vývoj a východiska oboru a jeho současnost charakterizuje jako období rekonstrukce. Zabývá se předmětem, metodologií a specifickými rysy oboru, jeho hlavními trendy, aktuálními problémy i cestami jejich řešení. Uvádí i stručný přehled současného výzkumu v didaktice biologie a naznačuje perspektivydalšího směřování oboru.
Název v anglickém jazyce
Biology Didactics: Didactics under Reconstitution
Popis výsledku anglicky
The chapter presents comprehensive information on contemporary biology didactics in the Czech Republic in an international context. It introduces this branch as a field of biology teachers' professional development at universities as well as a field of research. It also briefly summarizes history, development, present state of this branch, and its current period characterizes as period of reconstitution. Furthermore, this chapter deals with the subject, methodology and specific features of the branch, and dissertates its main trends, current tasks, and ways of these tasks solving. It presents also brief survey of research in biology didactics and suggests perspectives of the branch.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy
ISBN
978-80-210-7769-0
Počet stran výsledku
33
Strana od-do
225-257
Počet stran knihy
465
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—