Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika biologie: didaktika v rekonstrukci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889494" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika biologie: didaktika v rekonstrukci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se snaží o komplexní pohled na současnou didaktiku biologie v České republice v mezinárodním kontextu. Představuje ji jako obor vysokoškolské přípravy učitelů i jako vědní disciplínu. Stručně shrnuje vývoj a východiska oboru a jeho současnost charakterizuje jako období rekonstrukce. Zabývá se předmětem, metodologií a specifickými rysy oboru, jeho hlavními trendy, aktuálními problémy i cestami jejich řešení. Uvádí i stručný přehled současného výzkumu v didaktice biologie a naznačuje perspektivydalšího směřování oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    Biology Didactics: Didactics under Reconstitution

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents comprehensive information on contemporary biology didactics in the Czech Republic in an international context. It introduces this branch as a field of biology teachers' professional development at universities as well as a field of research. It also briefly summarizes history, development, present state of this branch, and its current period characterizes as period of reconstitution. Furthermore, this chapter deals with the subject, methodology and specific features of the branch, and dissertates its main trends, current tasks, and ways of these tasks solving. It presents also brief survey of research in biology didactics and suggests perspectives of the branch.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

  • ISBN

    978-80-210-7769-0

  • Počet stran výsledku

    33

  • Strana od-do

    225-257

  • Počet stran knihy

    465

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly