Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of nonverbal elements in mathematics textbooks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889583" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://erie.pef.czu.cz/2015/Documents/ERIE2015_electronical_complete.pdf" target="_blank" >http://erie.pef.czu.cz/2015/Documents/ERIE2015_electronical_complete.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of nonverbal elements in mathematics textbooks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article comments on mathematics textbooks for lower secondary schools. Authors do not focus on texts in the books but on the nonverbal elements instead. A possible system of categories which enables mapping and classifying of such elements is suggested in this article. As a results of that, it is possibble to evaluate and compare the textbooks which the authors have analyzed. A pilot research of putting this evaluations system in use is also described in the article. The research as certains whether the system of categories is usable to obtain sets of nonverbal elements suitable for further analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of nonverbal elements in mathematics textbooks

  • Popis výsledku anglicky

    This article comments on mathematics textbooks for lower secondary schools. Authors do not focus on texts in the books but on the nonverbal elements instead. A possible system of categories which enables mapping and classifying of such elements is suggested in this article. As a results of that, it is possibble to evaluate and compare the textbooks which the authors have analyzed. A pilot research of putting this evaluations system in use is also described in the article. The research as certains whether the system of categories is usable to obtain sets of nonverbal elements suitable for further analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education - ERIE 2015

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    145-151

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000358527400018