Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889667" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889667 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/index.php?slab=proceedings" target="_blank" >http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/index.php?slab=proceedings</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the study presented here we address the issue of how to investigate future primary school teachers' responses to more or less expected children's answers and questions. We observe future primary teachers exposed to contingent situations mediated by aneducational tool called Concept Cartoons, and analyse their responses with respect to mathematics subject knowledge. The Concept Cartoons presented in this article deal with addition of natural numbers.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge

  • Popis výsledku anglicky

    In the study presented here we address the issue of how to investigate future primary school teachers' responses to more or less expected children's answers and questions. We observe future primary teachers exposed to contingent situations mediated by aneducational tool called Concept Cartoons, and analyse their responses with respect to mathematics subject knowledge. The Concept Cartoons presented in this article deal with addition of natural numbers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

    978-80-7290-844-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    3241-3247

  • Název nakladatele

    Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku