Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43890427" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43890427 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/67985840:_____/16:00460298
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na badatelsky orientované vzdělávání jako možnou cestu rozvíjení a zkvalitňování profesionality v přípravě učitelů 1. stupně základní školy. Vzhledem k tomu, že proces bádání vede k domněnkám, hypotetickým odpovědím a ty je třeba ověřit, zaměřili jsme se v poslední době také na rozvíjení uvědomování si potřeby argumentovat, vědomě zařazovat odůvodňování do vyučování matematice.
Název v anglickém jazyce
Inquiry based education as a way to development of teachers' profession
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on inquiry based mathematics education as a possible way to development and enhancement of teachers' profession, conducted during training of future primary school teachers. Given that the process of inquiry leads to assumptions, hypothetical answers that need to be verified, we focused also on development of the awareness of the need of proper argumentation, and on conscious implementation of justification to mathematics education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostech
ISBN
978-80-905281-3-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
222-226
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UP
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
20. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—