Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43890427" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43890427 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985840:_____/16:00460298

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na badatelsky orientované vzdělávání jako možnou cestu rozvíjení a zkvalitňování profesionality v přípravě učitelů 1. stupně základní školy. Vzhledem k tomu, že proces bádání vede k domněnkám, hypotetickým odpovědím a ty je třeba ověřit, zaměřili jsme se v poslední době také na rozvíjení uvědomování si potřeby argumentovat, vědomě zařazovat odůvodňování do vyučování matematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry based education as a way to development of teachers' profession

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on inquiry based mathematics education as a possible way to development and enhancement of teachers' profession, conducted during training of future primary school teachers. Given that the process of inquiry leads to assumptions, hypothetical answers that need to be verified, we focused also on development of the awareness of the need of proper argumentation, and on conscious implementation of justification to mathematics education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostech

  • ISBN

    978-80-905281-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    222-226

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku