Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Observing how future primary school teachers reason and generalize: the case of number triangles and Concept Cartoons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43892086" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43892086 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985840:_____/17:00473693

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Observing how future primary school teachers reason and generalize: the case of number triangles and Concept Cartoons

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution focuses on the possibility to use an educational tool called Concept Cartoons as a diagnostic instrument in problem solving and problem posing activities of future primary school teachers. The aim of the presented study is to observe which aspects of future primary school teachers&apos; knowledge related to reasoning and generalization could be investigated through Concept Cartoons that are based on a substantial learning environment called &quot;Number triangles&quot;.

  • Název v anglickém jazyce

    Observing how future primary school teachers reason and generalize: the case of number triangles and Concept Cartoons

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on the possibility to use an educational tool called Concept Cartoons as a diagnostic instrument in problem solving and problem posing activities of future primary school teachers. The aim of the presented study is to observe which aspects of future primary school teachers&apos; knowledge related to reasoning and generalization could be investigated through Concept Cartoons that are based on a substantial learning environment called &quot;Number triangles&quot;.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings, 16th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2017

  • ISBN

    978-80-227-4650-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1354-1368

  • Název nakladatele

    Vydavatel&apos;stvo Spektrum STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    31. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku