Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895907" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895907 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek teoreticky reflektuje na konferenci prezentované artefakty vzniklé v rámci seminářů obecné výtvarné přípravy pro učitelství 1. stupně ZŠ na katedře výtvarné výchovy PF JU. Tato je rozdělena podle základních tvůrčích aktivit a v logické návaznosti rozvíjí plošné, prostorové a intermediální formy výtvarných činností, přičemž akcentuje jejich paralelní využití ve výchovně-vzdělávacím procesu na ZŠ. Zásadní důraz v rámci výtvarné přípravy budoucích pedagogů je kladen na procesuální rovinu tvorby, přičemž v centru zájmu je rozvoj samostatného tvůrčího myšlení a rozšířené výtvarné citlivosti, které představují jedny z primárních kompetencí budoucích výtvarných pedagogů.
Název v anglickém jazyce
Results of Art Training Within The Education of Future Teachers of Promary School at The KVV PF JU
Popis výsledku anglicky
The paper reflects the conferential contribution of presented artifacts, created within the general creative preparation of primary school teachers at department of art education at PF JU. This is divided by the basic creative activities and in a logical seguence evolves the 2-dimensional, spatial and intermedial types of visual art, whereas it accents their paralel use in the educational process at primary school. The main focus of the art training of future teachers is given to the creative proces, where in the center of interest is the development of an independent creative thinking and enhanced visual sensitivity, which is one of the primary competencies of future art teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
27.03.2015
ISBN
978-80-905245-7-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
93-98
Název nakladatele
Česká pedagogická společnost
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PF JU v Českých Budějovicích
Datum konání akce
26. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—