Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895907" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895907 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek teoreticky reflektuje na konferenci prezentované artefakty vzniklé v rámci seminářů obecné výtvarné přípravy pro učitelství 1. stupně ZŠ na katedře výtvarné výchovy PF JU. Tato je rozdělena podle základních tvůrčích aktivit a v logické návaznosti rozvíjí plošné, prostorové a intermediální formy výtvarných činností, přičemž akcentuje jejich paralelní využití ve výchovně-vzdělávacím procesu na ZŠ. Zásadní důraz v rámci výtvarné přípravy budoucích pedagogů je kladen na procesuální rovinu tvorby, přičemž v centru zájmu je rozvoj samostatného tvůrčího myšlení a rozšířené výtvarné citlivosti, které představují jedny z primárních kompetencí budoucích výtvarných pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Results of Art Training Within The Education of Future Teachers of Promary School at The KVV PF JU

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reflects the conferential contribution of presented artifacts, created within the general creative preparation of primary school teachers at department of art education at PF JU. This is divided by the basic creative activities and in a logical seguence evolves the 2-dimensional, spatial and intermedial types of visual art, whereas it accents their paralel use in the educational process at primary school. The main focus of the art training of future teachers is given to the creative proces, where in the center of interest is the development of an independent creative thinking and enhanced visual sensitivity, which is one of the primary competencies of future art teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    27.03.2015

  • ISBN

    978-80-905245-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    93-98

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PF JU v Českých Budějovicích

  • Datum konání akce

    26. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku