Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vybraných programů věnujících se prevenci šikany

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896311" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896311 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vybraných programů věnujících se prevenci šikany

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je primárně zaměřen na české programy prevence šikany v komparaci s programy zahraničními. Poukazuje na jejich výsledky a dopady po zavedení do škol. V úvodu příspěvku je krátce přiblíženo školství a historický rozvoj programů prevence šikany ve vybraných zemích. Hlavní část je věnována popsání vybraných českých a zahraničních programů prevence šikany, vyzdvihnutí jejich hlavních rozdílů a porovnání výsledků těchto programů. Na základě těchto informací je provedena evaluace kvality českých programů a posouzena možnost použití zahraničních programů v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    The analysis of selected programs dealing with school bullying

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is dealing with Czech bullying prevention programs in comparison to similar programs in foreign countries. It shows results and the impact of these programs on schools, in which they were integrated. The paper introduces school surroundings and historic development of school bullying prevention programs. The main part consists of the description of selected Czech an foreign school bullying prevention programs, highlighting the main differences between them, and comparison of programs outcomes. Due to obtained information from research, the evaluation of quality of Czech programs is provided, and the possibility of foreign programs´ use in Czech schools is explored as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IMS Brno

  • ISBN

    978-80-905245-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    309-312

  • Název nakladatele

    IMS Brno, Orlí 27, 602 00

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    4. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku