Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896426" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49" target="_blank" >10.24040/GR.2017.13.1.43-49</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dnešní moderní výuka nabízí učitelům širokou paletu didaktických metod a forem vyučování, které se mohou spojit do strategie týmové výuky. Její hlavním faktorem je vzájemná kooperace zúčastněných učitelů, přičemž jejich rozmanitá aprobace a rozdílný přístup vytváří vyšší edukativní hodnotu daného učiva. Vyvstává otázka, didaktické kategorie, ke které by bylo možné týmové vyučování zařadit. Jeho chápání jako didaktické metody je jednou z možností, pokud vezmeme v úvahu i tzv. komplexní metody. Týmové vyučování může být ale vnímáno aj jako organizační forma, tj. taká organizace výuky, v rámci které participuje více učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    TEAM TEACHING IN THE CONTEXT OF INTERDISCIPLINARY COOPERATION

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of team teaching allows to see the world in many ways. It is a modern teaching method in which more teachers are actively involved in teaching. Team teaching methodology is applicable to teachers of the full range of school subjects and for all types of schools. This method has its foundation in American education and it was subsequently spread to English-speaking countries. In Czechia and Slovakia, we are gradually looking for our way to know and develop it. This article has an ambition to contribute to its spreading and promotion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografická revue

  • ISSN

    1336-7072

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    43-49

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus