Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896426" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49" target="_blank" >10.24040/GR.2017.13.1.43-49</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce
Popis výsledku v původním jazyce
Dnešní moderní výuka nabízí učitelům širokou paletu didaktických metod a forem vyučování, které se mohou spojit do strategie týmové výuky. Její hlavním faktorem je vzájemná kooperace zúčastněných učitelů, přičemž jejich rozmanitá aprobace a rozdílný přístup vytváří vyšší edukativní hodnotu daného učiva. Vyvstává otázka, didaktické kategorie, ke které by bylo možné týmové vyučování zařadit. Jeho chápání jako didaktické metody je jednou z možností, pokud vezmeme v úvahu i tzv. komplexní metody. Týmové vyučování může být ale vnímáno aj jako organizační forma, tj. taká organizace výuky, v rámci které participuje více učitelů.
Název v anglickém jazyce
TEAM TEACHING IN THE CONTEXT OF INTERDISCIPLINARY COOPERATION
Popis výsledku anglicky
The concept of team teaching allows to see the world in many ways. It is a modern teaching method in which more teachers are actively involved in teaching. Team teaching methodology is applicable to teachers of the full range of school subjects and for all types of schools. This method has its foundation in American education and it was subsequently spread to English-speaking countries. In Czechia and Slovakia, we are gradually looking for our way to know and develop it. This article has an ambition to contribute to its spreading and promotion.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografická revue
ISSN
1336-7072
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
43-49
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—