Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROPAEDEUTIC OF PROGRAMMING AND NEW SCHOOL REFORM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143141" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143141 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    PROPEDEUTIKA PROGRAMOVANIA A NOVÁ ŠKOLSKÁ REFORMA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Programovanie ako predmet vyučovania na základných a stredných školách prešlo na Slovensku dlhým vývojom. Nová školská reforma ho znovu zaradila do obsahu predmetu Informatika v Štátnom vzdelávacom programe tak na základných, ako aj na stredných školách.Na školách ale ešte stále nie je dostatok kvalifikovaných učiteľov na vyučovanie programovania. Článok opisuje spôsob riešenia tohto problému a zaoberá sa tiež tým ako reagujú niektoré univerzity na potrebu zvýšenia informačnej a programátorskej gramotnosti budúcich učiteľov a učiteľov z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    PROPAEDEUTIC OF PROGRAMMING AND NEW SCHOOL REFORM

  • Popis výsledku anglicky

    Programming as a subject of teaching at elementary and secondary schools in Slovakia went a long way. The new school reform has reintroduced programming into the subject content of Informatics for both primary, and secondary schools in the State educational program. But at the schools, there are not enough qualified teachers to teach programming. The article describes a way how to solve this problem and also deals with response of some universities to need of augmentation of information and programmer literacy of future teachers and teachers in practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    79-84

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus