Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vybraných učebnic pro základní školy a nižší stupeň gymnázií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898169" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898169 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=+%09K+problematice+fyzik%C3%A1ln%C3%ADho+vzd%C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD+v+%C4%8CR+p%C5%99ed+revizemi+RVP.+Podkladov%C3%A1+studie+k+revizi+r%C3%A1mcov%C3%BDch+vzd%C4%9Bl%C3%A1vac%C3%ADch+program%C5%AF+++" target="_blank" >https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=+%09K+problematice+fyzik%C3%A1ln%C3%ADho+vzd%C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD+v+%C4%8CR+p%C5%99ed+revizemi+RVP.+Podkladov%C3%A1+studie+k+revizi+r%C3%A1mcov%C3%BDch+vzd%C4%9Bl%C3%A1vac%C3%ADch+program%C5%AF+++</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vybraných učebnic pro základní školy a nižší stupeň gymnázií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá didaktickou analýzou učebnic. Zkoumá jejich celkovou obtížnost a srozumitelnost vzhledem k mentální vyzrálosti žáků. Zkoumá obsahovou i didaktickou stránku učebnic fyziky pro základní školy a nižší ročníky gymnázií. Dané učebnice zkoumá z mnoha úhlů a snaží se o jejich celkové zhodnocení vzhledem k Rámcově vzdělávacím programům.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of selected textbooks for primary and lower grades of grammar schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the didactic analysis of textbooks. It examines their overall difficulty and comprehensibility with respect to the pupils&apos; mental maturity. It also examines the content of the didactic page of physics textbooks for elementary schools and lower grades of grammar schools. They study the textbooks from many angles and try to make their overall assessment with respect to the Framework Educational Programs.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    K problematice fyzikálního vzdělávání v ČR před revizemi RVP. Podkladová studie k revizi rámcových vzdělávacích programů

  • ISBN

    978-80-7015-026-9

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    27-32

  • Počet stran knihy

    87

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly