Hodnocení vybavení středních škol z hlediska realizace výuky přírodovědných disciplín v rámci zahradní pedagogiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898241" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898241 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení vybavení středních škol z hlediska realizace výuky přírodovědných disciplín v rámci zahradní pedagogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Zahradní pedagogika je učení se o zahradě v zahradě. Aktuální je zejména pro základní školství. Jak je to ale s její aplikací na středních školách a mají k tomu tyto školy patřičné vybavení? Tento příspěvek přináší zjištěné poznatky o možnostech vybavení středních škol z hlediska praktické výuky na školních zahradách. Do tohoto dotazníkového výzkumu bylo zařazeno celkem 16 vybraných středních škol z Jihočeského a Jihomoravského kraje a z kraje Vysočina. V příspěvku jsou uvedeny dílčí výsledky a závěry tohoto výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the Equipment of Upper Secondary Schools in Terms of the Realization of the Science Teaching Within the Framework of Garden Pedagogy
Popis výsledku anglicky
Garden pedagogy is a learning about the garden in the garden. In particular garden pedagogy is used during elementary education. But how is it applied to secondary schools and do they have the appropriate equipment? This contribution brings information about the possibilities and equipment of secondary schools for practical education in school gardens. In a total 16 selected upper secondary schools from the South Bohemian, South Moravian and the Vysočina regions were included in the research. The paper presents partial results and conclusions of this research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS, Proceedings of the International Conference, Charles University – Faculty of Science Prague, 25th-27th June 2018
ISBN
978-80-7444-065-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
121-127
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 6. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—