Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení vybavení středních škol z hlediska realizace výuky přírodovědných disciplín v rámci zahradní pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898241" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898241 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení vybavení středních škol z hlediska realizace výuky přírodovědných disciplín v rámci zahradní pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zahradní pedagogika je učení se o zahradě v zahradě. Aktuální je zejména pro základní školství. Jak je to ale s její aplikací na středních školách a mají k tomu tyto školy patřičné vybavení? Tento příspěvek přináší zjištěné poznatky o možnostech vybavení středních škol z hlediska praktické výuky na školních zahradách. Do tohoto dotazníkového výzkumu bylo zařazeno celkem 16 vybraných středních škol z Jihočeského a Jihomoravského kraje a z kraje Vysočina. V příspěvku jsou uvedeny dílčí výsledky a závěry tohoto výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the Equipment of Upper Secondary Schools in Terms of the Realization of the Science Teaching Within the Framework of Garden Pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    Garden pedagogy is a learning about the garden in the garden. In particular garden pedagogy is used during elementary education. But how is it applied to secondary schools and do they have the appropriate equipment? This contribution brings information about the possibilities and equipment of secondary schools for practical education in school gardens. In a total 16 selected upper secondary schools from the South Bohemian, South Moravian and the Vysočina regions were included in the research. The paper presents partial results and conclusions of this research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS, Proceedings of the International Conference, Charles University – Faculty of Science Prague, 25th-27th June 2018

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    121-127

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku