Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výtvarné studium skutečnosti jako kvalitativní součást kompetenčního rámce výtvarného pedagoga

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43900217" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43900217 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf" target="_blank" >https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výtvarné studium skutečnosti jako kvalitativní součást kompetenčního rámce výtvarného pedagoga

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na problematiku výtvarného studia skutečnosti jako jednoho ze základních témat výtvarné výchovy. Klade si otázku, jak se výtvarné studium skutečnosti podílí na budování profesních kompetenčních kvalit výtvarného pedagoga. Jaké kompetence by měl pedagog mít z hlediska své schopnosti zachytit realitu a výtvarně studovat skutečnost? Je výtvarné studium skutečnosti stále pevnou součástí studijních programů pro přípravu budoucích pedagogů výtvarné výchovy? Autorka přináší nejen argumenty o důležitosti daného segmentu přípravy výtvarného pedagoga, ale i přehled aktuálního zastoupení této problematiky ve studijních plánech českých kateder výtvarné výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Visual study of reality as a qualitative part of the competence framework of an art teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The text is focused on the issue of art study of reality as one of the basic themes of art education. The text asks how artistic study of reality contributes to building professional competence of art teacher. What competences should a teacher have in terms of his / her ability to capture reality and visualize reality? Is art study of reality still a fixed part of study programs for the preparation of future art teachers? The author brings not only arguments about the importance of the given segment of art teacher training, but also an overview of the current representation of this issue in the curricula of Czech art education departments.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kvalita ve výtvarné výchově

  • ISBN

    978-80-904268-7-0

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    203-216

  • Počet stran knihy

    315

  • Název nakladatele

    Česká sekce INSEA

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly