Jak co chutná? Praktická úloha zaměřená na smyslovou soustavu člověka pro 2. stupeň ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901530" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901530 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak co chutná? Praktická úloha zaměřená na smyslovou soustavu člověka pro 2. stupeň ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Fyziologie člověka umožňuje zařazení množství praktických aktivit, napr. badatelských úloh. Bádání je často diskutováno jako inovativní způsob výuky přírodovědných předmětů, protože posiluje aktivnější zapojení žáků do výuky a umožňuje častější využití praktických aktivit při hodinách. Tento příspěvek představuje badatelské úlohy vztahující se k smyslové soustavě člověka.
Název v anglickém jazyce
How does it taste? Practical task focused on the human sensory system for lower-secondary level
Popis výsledku anglicky
Human physiology allows implementation of various practical activities, e.g. inquiry tasks. The inquiry is often discussed as innovative way for science education because it promotes students’ active involvement in the teaching-learning process as well as the growth of practical activities during the lessons. This paper introduces the inquiry tasks related to human sensory system, specifically combination of single senses in recognizing the taste of food and drinks. The worksheet for lower-secondary pupils is in the attachment of this paper. The proposed task has been verified in practice and there are the analysis how students filled the worksheet and the methodological recommendations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Project-based Education and Other Activating Strategies in Science Education XVII.: Practical topics
ISBN
978-80-7603-171-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
51-55
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
7. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—