Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelové školní vzdělávací programy pro novou informatiku v Česku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902817" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902817 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelové školní vzdělávací programy pro novou informatiku v Česku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci projektu PRIM – „Podpora rozvíjení informatického myšlení“ byly připraveny a publikovány modelové školní vzdělávací program pro novou informatiku. Vycházejí z revize rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Navazují na sadu učebnic informatiky pro ZŠ, které byly vytvořeny v rámci stejného projektu jako podpora pro nový informatický obsah. Článek popisuje důvody pro vznik modelových programů a metodu práce při jejich vyvíjení. Vysvětluje též účel použití jednotlivých variant a seznamuje s jejich strukturou. Modelové školní vzdělávací programy mohou posloužit školám, které se v nové reformě informatiky neorientují, se snadnějším zavedením nové vzdělávací oblasti do praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Model school educational programmes for new informatics in Czechia

  • Popis výsledku anglicky

    Model school educational programmes of the new informatics were prepared and published in the framework of the project PRIM – “Support for development of computational thinking”. They are based on the revision of the Frame educational programme for basic education. These model programmes build on a set of textbooks for informatics at basic schools, which have been created as a support for new educational content. The article describes reasons, methodology, approach and individual variants of these model school programmes. Authors explain also purpose of the use of these variants and acquaint with the their structure. Model school educational programmes could help schools that do not orient themselves in the reform and need to put the new educational area into practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didinfo 2021

  • ISBN

    978-80-557-1823-1

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    158-161

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Béla

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Bánská Bystrica

  • Datum konání akce

    24. 3. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku