Badatelsky orientovaná výuka a její výskyt v robotice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903088" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903088 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm042021.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm042021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Badatelsky orientovaná výuka a její výskyt v robotice
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této práce je popis, co je to badatelsky orientovaná výuka a zdali se tato výuková metoda používá v informatice (robotice). Jedná se převážně o literární rešerši, která poslouží jako informativní základ pro tvorbu badatelsky orientovaných úloh do hodin robotiky. Robotika se dle nových RVP zapojí do hodin informatiky na ZŠ i SŠ.
Název v anglickém jazyce
Inquiry-based learning and its occurrence in robotics
Popis výsledku anglicky
The aim of this work is to describe what inquiry-based learning is and whether this teaching method is used in computer science (robotics). This is mainly a literary research, which will serve as an informative basis for the creation of inquiry-based tasks in robotics classes. According to the new RVP, robotics will be involved in computer science lessons at PS and SS.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
8-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—