Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3D modelování jako prostředek rozvoje tvořivosti žáků 2. stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903590" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2021/sbornik-phd-ICTE2021.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2021/sbornik-phd-ICTE2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    3D modelování jako prostředek rozvoje tvořivosti žáků 2. stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na rozvoj tvořivosti pomocí 3D modelování. Téma tvořivosti není v dostupné odborné literatuře jednoznačně určeno, ve spojení s 3D modelováním je toto téma prakticky neprobádané. 3D modelování pomalu, ale jistě proniká do osnov základních škol a jeví se jako poměrně nový a moderní prostředek výuky technických předmětů, který může rozvíjet tvořivost žáků. Cílem výzkumu je zjistit, zda výuka 3D modelování ovlivní úroveň tvořivosti žáků a zda budou existovat statisticky významné rozdíly mezi žáky mladšího a staršího školního věku. Jedná se o kvantitativní výzkum, sběr dat bude zajišťován pomocí Torranceho figurálního testu. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky nejen technických předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    3D modeling as a means of developing the creativity of 2nd grade elementary school students

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the development of creativity using 3D modeling. The topic of creativity is not clearly defined in the available professional literature; in connection with 3D modeling this topic is practically unexplored. 3D modeling is slowly but surely penetrating primary school curricula and appears to be a relatively new and modern means of teaching technical subjects that can develop pupils&apos; creativity. The aim of the research is to find out whether the teaching of 3D modeling will affect the level of creativity of pupils and at the same time whether there will be statistically significant differences between pupils of younger and older school age. This is a quantitative research with data collection provided using Torrance&apos;s figural test. The findings can contribute to the development of teaching not only technical subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7599-280-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    15-23

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    7. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku