Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce sociálního pedagoga a učitele v podmínkách školního poradenského pracoviště

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43904030" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43904030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://spaeds.sk/wp-content/uploads/2022/03/Zbornik-Dni-pedagogiky-a-andragogiky-do-tlace.pdf" target="_blank" >https://spaeds.sk/wp-content/uploads/2022/03/Zbornik-Dni-pedagogiky-a-andragogiky-do-tlace.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce sociálního pedagoga a učitele v podmínkách školního poradenského pracoviště

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek sleduje problematiku uplatnění sociálních pedagogů v českých základních školách. Autoři se věnují situaci v České republice v kontextu vymezování profese sociálního pedagoga, komentují také stručně legislativní aspekty dané problematiky. Značnou část příspěvku věnují reflexi zkušeností s uplatněním profese sociální pedagoga ve škole. Jsou představeny soubory činností, které sociální pedagog v podmínkách základní školy realizuje. Následně autoři formulují představu o kompetencích sociálního pedagoga ve vztahu k přípravě zvládání jeho role ve škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation of a social pedagogue and a teacher in the conditions of a school counseling workplace

  • Popis výsledku anglicky

    The paper follows the issue of employment of social pedagogues in Czech primary schools. The authors deal with the situation in the Czech Republic in the context of defining the profession of social pedagogue, they also comment briefly on the legislative aspects of the issue. A considerable part of the paper is devoted to the reflection of the experience with the application of the profession of social pedagogue in school. The sets of activities that a social pedagogue implements in the conditions of a primary school are presented. Subsequently, the authors formulate an idea of the competencies of a social pedagogue in relation to the preparation of managing his role in school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogika a andragogika I. (vedy o výchove a vzdelávaní) Zborník vedeckých štúdií

  • ISBN

    978-80-223-5146-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    166-173

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    20. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku