Spolupráce sociálního pedagoga a učitele v podmínkách školního poradenského pracoviště
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43904030" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43904030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://spaeds.sk/wp-content/uploads/2022/03/Zbornik-Dni-pedagogiky-a-andragogiky-do-tlace.pdf" target="_blank" >https://spaeds.sk/wp-content/uploads/2022/03/Zbornik-Dni-pedagogiky-a-andragogiky-do-tlace.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spolupráce sociálního pedagoga a učitele v podmínkách školního poradenského pracoviště
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek sleduje problematiku uplatnění sociálních pedagogů v českých základních školách. Autoři se věnují situaci v České republice v kontextu vymezování profese sociálního pedagoga, komentují také stručně legislativní aspekty dané problematiky. Značnou část příspěvku věnují reflexi zkušeností s uplatněním profese sociální pedagoga ve škole. Jsou představeny soubory činností, které sociální pedagog v podmínkách základní školy realizuje. Následně autoři formulují představu o kompetencích sociálního pedagoga ve vztahu k přípravě zvládání jeho role ve škole.
Název v anglickém jazyce
Cooperation of a social pedagogue and a teacher in the conditions of a school counseling workplace
Popis výsledku anglicky
The paper follows the issue of employment of social pedagogues in Czech primary schools. The authors deal with the situation in the Czech Republic in the context of defining the profession of social pedagogue, they also comment briefly on the legislative aspects of the issue. A considerable part of the paper is devoted to the reflection of the experience with the application of the profession of social pedagogue in school. The sets of activities that a social pedagogue implements in the conditions of a primary school are presented. Subsequently, the authors formulate an idea of the competencies of a social pedagogue in relation to the preparation of managing his role in school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogika a andragogika I. (vedy o výchove a vzdelávaní) Zborník vedeckých štúdií
ISBN
978-80-223-5146-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
166-173
Název nakladatele
Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
20. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—