Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti z edukace romských žáků pohledem učitelů a dalších pedagogických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905602" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905602 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti z edukace romských žáků pohledem učitelů a dalších pedagogických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek sleduje problematiku práce učitelů s žáky z odlišných kulturních a životních podmínek. Věnuje se charakteristice situace žáka z tohoto prostředí v české škole a různým aspektům jeho edukace. Dále jsou představeny dílčí výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu Posílení kompetencí učitelů a dalších pedagogických pracovníků v oblasti začleňování žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí (EHP-CZ-IN-2-003). Učitelé vyjadřují své potřeby a zároveň popisují oblasti, v nichž je edukace žáků složitá a spolupráce s jejich rodiči problémová.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiences from the education of Roma pupils from the point of view of teachers and other pedagogical workers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper examines the issue of teachers&apos; work with pupils from different cultural and living conditions. It is devoted to the characteristics of the situation of the pupil from this environment in the Czech school and to various aspects of his education. Furthermore, the partial results of a research study carried out as part of the project Strengthening the competences of teachers and other pedagogical workers in the field of inclusion of pupils from a socio-culturally disadvantaged environment (EHP-CZ-IN-2-003) are presented. Teachers express their needs and at the same time describe areas in which the education of pupils is complex and cooperation with their parents is problematic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Socialia 2022 Sociálna pedagogika v meniacej sa spoločnosti

  • ISBN

    978-80-557-2012-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    199-204

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    13. 10. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku