Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak namíchat maltu (STEM úlohy)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F23%3A43907490" target="_blank" >RIV/60076658:12410/23:43907490 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2023_Cech.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2023_Cech.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak namíchat maltu (STEM úlohy)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je představen pracovní list obsahující úlohy pro STEM vzdělávání. STEM vzdělávání nabízí integraci různých oborů – přírodní vědy, technologie, technikaa matematika. Pracovní list obsahuje nově vytvořené úlohy zabývající se reálnou situací míchání malty. V úlohách si například spočítáme potřebné množství malty na renovaci plotu, náklady na opravu nebo počet namíchaných míchaček. K řešení využijí žáci znalostí z přírodovědných předmětů, finanční gramotnosti i informačně-komunikačních technologií.

  • Název v anglickém jazyce

    How to mix mortar (STEM tasks)

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a worksheet containing tasks for STEM education. STEM education offers the interaction of different disciplines – science, technology, engineering and mathematics. The worksheet contains newly created tasks dealing with a real situation of mixing mortar. For example, the problems calculate the amount of mortar needed to renovate a fence, the cost of a repair, or the number of mixers needed. Students will use their knowledge of science, financial literacy and ICT to solve the problems.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

    2336-2081

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    "1–9"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus