Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tension Between Theory and Practice as a Challenge for Teachers’ Professionalization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43908953" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43908953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-43964-4_22" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-43964-4_22</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-43964-4_22" target="_blank" >10.1007/978-3-658-43964-4_22</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tension Between Theory and Practice as a Challenge for Teachers’ Professionalization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this chapter, we reflect on how Petra Scherer&apos;s work has influenced our research. We collaborated on two projects of the European Comenius program. The first focused on the possibilities of developing professional competencies of primary school teachers (especially the competence of self-reflection and joint reflection). In the second project, we created sets of tasks in environments stimulating learning. The tasks enabled differentiation in heterogeneous classrooms.

  • Název v anglickém jazyce

    Tension Between Theory and Practice as a Challenge for Teachers’ Professionalization

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter, we reflect on how Petra Scherer&apos;s work has influenced our research. We collaborated on two projects of the European Comenius program. The first focused on the possibilities of developing professional competencies of primary school teachers (especially the competence of self-reflection and joint reflection). In the second project, we created sets of tasks in environments stimulating learning. The tasks enabled differentiation in heterogeneous classrooms.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Inklusives Lehren und Lernen von Mathematik: Konzepte und Beispiele mit Fokus auf Grund-und Förderschule

  • ISBN

    978-3-658-43963-7

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    353-368

  • Počet stran knihy

    407

  • Název nakladatele

    Springer Spektrum

  • Místo vydání

    Wiesbaden

  • Kód UT WoS kapitoly