Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13016O6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13016O6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na katedře pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání PedF OU v Ostravě uplatňujeme ke vzdělávání budoucích učitelů realistický přístup, jenž se promítá do konstruktivistického modelu, v němž při konstruování nových poznatků dochází k využití individuálních prekonceptů studujících. Za základní pilíř vzdělávání budoucích učitelů MŠ považujeme reflexi v systému propojování teorie s praxí. Reflexe je podstatou reflektivního procesu vzdělávání a je jedním z prostředků vytváření reflektivní kompetencea kompetence k růstu v průběhu zkušenostního učení se.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflective pedagogical practice as a means for the formation of future nursery school teachers´ competences

  • Popis výsledku anglicky

    The Department of Pedagogy of Primary and Alternative Education of the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava employs a realistic approach towards the education of future teachers, which is projected to the constructivist model, where the construction of new knowledge is based on the use of learners? individual preconcepts. We believe that reflection within the system linking theory with practice is the fundamental pillar of the education of future nursery school teachers. Reflection is the substance of the reflective process of education and is one of the means of the formation of reflective competence and competence for growth within experience-based learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii

  • ISBN

    978-80-555-0664-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    48-53

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Datum konání akce

    21. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku