Faktory podnikové kultury a strategie řízení lidských zdrojů v potravinářském podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F06%3A00012279" target="_blank" >RIV/60076658:12510/06:00012279 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory podnikové kultury a strategie řízení lidských zdrojů v potravinářském podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o analýze podnikové kultury a jejím využití jako jednoho z nástrojů strategického řízení lidských zdrojů ve vybraném potravinářském podniku. Cílem výzkumu byla specifikace rozhodujících faktorů podnikové kultury, typologie podnikové kultury v souvislosti se strategií podniku v oblasti řízení lidských zdrojů. Silná podniková kultura může za určitých okolností suplovat podnikovou strategii, má pozitivní vliv na výkonnost organizace a posiluje motivaci zaměstnanců.
Název v anglickém jazyce
Factors of Corporate Culture and Strategy of Human Resources Management in Grocery Company
Popis výsledku anglicky
The article deals with analysis of corporate culture and its profiting as one of implements strategy human resources management in choosen grocery company. The aim of research was to specify definite factors of corporate culture, typology of corporate culture connected to strategy of human resources management. Strong corporate culture can under certain circumstances compensate corporate strategy, has positive infuence to efficiency of company and supports employees? motivation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Medionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—