Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of CLIL Teaching in Lessons of Mathematics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011045" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011045 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of CLIL Teaching in Lessons of Mathematics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents results of research conducted in the field of CLIL focusing on the research question whether it is possible to present mathematics by the method of CLIL within ordinary lessons of mathematics to pupils and students without previous experience with such teaching and to cover the required topic in the same extent and with the same time donation as it is in the case when the language of instruction is the mother tongue. The experiment was carried out at two educational levels ? lower andupper secondary school level.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of CLIL Teaching in Lessons of Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of research conducted in the field of CLIL focusing on the research question whether it is possible to present mathematics by the method of CLIL within ordinary lessons of mathematics to pupils and students without previous experience with such teaching and to cover the required topic in the same extent and with the same time donation as it is in the case when the language of instruction is the mother tongue. The experiment was carried out at two educational levels ? lower andupper secondary school level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IMEM 2009 Interdisciplinary Relationships in the Theory and Practice

  • ISBN

    978-80-8084-471-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Katolická univerzita v Ružomberoku, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Spišské Podhradie

  • Datum konání akce

    9. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku