Postoj restaurací k nabídce biopotravin - pilotní průzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011062" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011062 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoj restaurací k nabídce biopotravin - pilotní průzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Poptávka i nabídka biopotravin v posledních letech v České republice rostou. Nejen specializované prodejny, ale i prodejny obchodních řetězců začali nabízet bioprodukty a svůj sortiment dále rozšiřují. Článek informuje o výsledcích pilotního průzkumu postoje rstaurací k poptávce po biopotravinách a k možnosti zařazení biopotravin do jejich menu.
Název v anglickém jazyce
Attitude of restaurants to thr organic food offer - a pilot survey
Popis výsledku anglicky
Both demand and supply of organic foods are increasing last several years in the Czech Republic. Not only specialized stores but also chain stores started to offer organic food and further enlarge their assortment of organic foods. The article reports onresults of a pilot survey exploring the current attitude of restaurants to this evolution and their willingness to offer organic food in their menu.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII.
ISBN
978-80-213-1941-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—