Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Culture as Process of Socialization in the Context of Economic Trends

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F18%3A43897781" target="_blank" >RIV/60076658:12510/18:43897781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Corporate Culture as Process of Socialization in the Context of Economic Trends

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Celoživotní proces socializace je spojen s přizpůsobením jednotlivce sociálnímu prostředí, v němž je člověk spojován s kulturou této společnosti. Tento příspěvek je zaměřen na žádoucí rozměry podnikové kultury v důsledku trendů globalizace a ekonomického vývoje. Cílem práce je identifikovat, analyzovat a vyhodnotit vybrané dimenze podnikové kultury v malých a středních podnicích ve vymezeném regionu a přiblížit je řízení malých a středních podniků, které jsou hlavním hnacím proudem ekonomiky. Výsledkem je důraz na kulturní dimenze, které jsou potřebné pro efektivní tok podnikových znalostí a rozvoj lidského kapitálu. K žádoucím kulturním rozměrům patří malá mocenská vzdálenost, kolektivismus, feminita, přijímání rizik a změn, dlouhodobá orientace a zdrženlivost. Tyto rozměry mohou přispět výkonem společnosti k rostoucí ekonomice zemí.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Culture as Process of Socialization in the Context of Economic Trends

  • Popis výsledku anglicky

    The lifelong process of socialization is linked with the adaptation of the individual to the social environment in which the person is and which is associated with the culture of this society. This paper is focused on the desirable dimensions of corporate culture due to globalization and economic development trends. The aim of the paper is to identify, analyze and evaluate selected dimensions of corporate culture in small and medium-sized enterprises within the defined region and to bring them closer to the management of small and medium-sized enterprises, which are the main drive current economy. The result is an emphasis on the cultural dimensions that are required for an effective flow of enterprise knowledge and the development of human capital. Desirable cultural dimensions include a small power distance, a collectivism, a femininity, taking risks and changes, long-term orientation and restraint. These dimensions can contribute via company’s performance to the increasing economy of countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings International Scientific Conference Economic and Social Policy

  • ISBN

  • ISSN

    2571-1776

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    159-172

  • Název nakladatele

    Vysoká škola sociálně správní

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    4. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku