DESTINATION MARKETING STRATEGY of Bratislava region for the period 2018-2022 - destination marketing management and its application
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900902" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900902 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA DESTINÁCIE Bratislavský región na obdobie 2018-2022 - destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia
Popis výsledku v původním jazyce
Monografia prezentuje teoretické východiská a aplikáciu marketingového manažmentu v konkrétnej destinácii Bratislavský región a jeho subregiónoch. Tri základné časti sú v súlade so štruktúrou strategických dokumentov. Ide o analytickú časť, strategickú časť a implementačnú časť. Každá časť je ukončená súhrnom záverov a odporúčaní.
Název v anglickém jazyce
DESTINATION MARKETING STRATEGY of Bratislava region for the period 2018-2022 - destination marketing management and its application
Popis výsledku anglicky
DESTINATION MARKETING STRATEGY of Bratislava region for the period 2018-2022 - destination marketing management and its application - monograph
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-973123-0-5
Počet stran knihy
164
Název nakladatele
Selale Education business
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—