Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Job satisfaction and suggestions for improvement from employees as a basis for innovation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F22%3A43905566" target="_blank" >RIV/60076658:12510/22:43905566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/79" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/79</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Job satisfaction and suggestions for improvement from employees as a basis for innovation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The twenty-first century is a time of turbulent change that places great demands on business management. Oneof the factors leading to a company&apos;s success in this period may be the implementation of innovation. In this paper wewill focus on the initial stage of the innovation process - the origin of the idea itself. Specifically, attention is paid tosuggestions for improvement from employees. It has been found that employees with higher job satisfaction make moreimprovement suggestions. More improvement ideas can be expected from men and also more educated employees.Finally, employees of smaller enterprises are more active in this respect.

  • Název v anglickém jazyce

    Job satisfaction and suggestions for improvement from employees as a basis for innovation

  • Popis výsledku anglicky

    The twenty-first century is a time of turbulent change that places great demands on business management. Oneof the factors leading to a company&apos;s success in this period may be the implementation of innovation. In this paper wewill focus on the initial stage of the innovation process - the origin of the idea itself. Specifically, attention is paid tosuggestions for improvement from employees. It has been found that employees with higher job satisfaction make moreimprovement suggestions. More improvement ideas can be expected from men and also more educated employees.Finally, employees of smaller enterprises are more active in this respect.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studentská vědecká a odborná činnost 2022. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-927-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    259-266

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    21. 4. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku