Analýza výsledků zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F16%3A00533022" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/16:00533022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza výsledků zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá výsledky dotazníkového šetření týkajícího se zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů. Cílem šetření bylo získat hodnocení jazykových kurzů od jejich účastníků za účelem dalšího zefektivňování jazykového vzdělávání v rezortu obrany. Dotazník se skládal ze čtyř částí a snažil se získat všechny relevantní informace týkající se obsahu kurzu, kvality vyučování, časových dotací věnovaných různým aspektům výuky, a další důležité informace. Dotazníkové šetření ukázalo, že většina posluchačů je s kurzy spokojena, či velmi spokojena. Výzvou pro vedení odboru výuky i samotné učitele jsou připomínky posluchačů týkající se času věnovaného rozvoji jednotlivých řečových dovedností, ale zejména připomínky ohledně nedostatečného zaměření kurzů na přípravu ke zkoušce.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Language Courses Students Feedback
Popis výsledku anglicky
The article deals with a survey concerning the feedback from the learners in language courses. The survey was focused on acquiring the evaluation of language courses from their participants for further streamlining of language education in the Defence Sector. The questionnaire consisted of four parts, trying to get all the relevant information regarding course content, teaching quality, time allocation devoted to different aspects of education, and others. The questionnaire survey showed that most students are satisfied or very satisfied with the courses. Learners' comments on the time devoted to the development of individual language skills, but especially the comments concerning the insufficient teaching - testing alignment, are a great challenge for the management of the Teaching Department and teachers themselves.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
21-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—