Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza výsledků zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F16%3A00533022" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/16:00533022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza výsledků zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá výsledky dotazníkového šetření týkajícího se zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů. Cílem šetření bylo získat hodnocení jazykových kurzů od jejich účastníků za účelem dalšího zefektivňování jazykového vzdělávání v rezortu obrany. Dotazník se skládal ze čtyř částí a snažil se získat všechny relevantní informace týkající se obsahu kurzu, kvality vyučování, časových dotací věnovaných různým aspektům výuky, a další důležité informace. Dotazníkové šetření ukázalo, že většina posluchačů je s kurzy spokojena, či velmi spokojena. Výzvou pro vedení odboru výuky i samotné učitele jsou připomínky posluchačů týkající se času věnovaného rozvoji jednotlivých řečových dovedností, ale zejména připomínky ohledně nedostatečného zaměření kurzů na přípravu ke zkoušce.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Language Courses Students Feedback

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with a survey concerning the feedback from the learners in language courses. The survey was focused on acquiring the evaluation of language courses from their participants for further streamlining of language education in the Defence Sector. The questionnaire consisted of four parts, trying to get all the relevant information regarding course content, teaching quality, time allocation devoted to different aspects of education, and others. The questionnaire survey showed that most students are satisfied or very satisfied with the courses. Learners' comments on the time devoted to the development of individual language skills, but especially the comments concerning the insufficient teaching - testing alignment, are a great challenge for the management of the Teaching Department and teachers themselves.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    21-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus