Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A00421341" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:00421341 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá výzkumným projektem, který byl proveden na Univerzitě obrany v Brně a v kterém byli učitelé anglického jazyka z Fakulty vojenských technologií zkoumáni z hlediska jejich obecných postojů a praktického využívání e-learningu v jejich výuce. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou postoje učitelů k e-learningu a jejich skutečné využívání e-learningu slučitelné, jak se tyto dvě oblasti navzájem ovlivňují a jaké jsou nejdůležitější faktory ovlivňující zavádění e-learningu učiteli dojejich výuky. Za tímto účelem byly v projektu uplatněny dvě výzkumné metody, kdy tou první byl dotazník a tou druhou polostrukturovaný rozhovor. Tento příspěvek je zaměřen na popis druhé uvedené metody jakožto příkladu kvalitativního výzkumu a příspěvekuvádí dílčí výsledky, které byly touto metodou získány.

  • Název v anglickém jazyce

    What the teachers of English said about e-learning in their instruction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a research project that was carried out at the University of Defence in Brno, in which teachers of English language at the Faculty of Military Technology were examined from the point of view of their general attitudes and practical use of e-learning in their instruction. The aim of the research was to find out to what extent teachers? attitudes to e-learning and their real use of e-learning are compatible, how these two areas interact with each other and what are the most importantfactors affecting teachers? implementation of e-learning into their instruction. To this purpose, two different research methods were applied in the project, the first one being a questionnaire and the second one a semi-structured interview. This paper is focused on describing the second method as a representative of qualitative research and it presents partial results obtained by this method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů VŠ

  • ISBN

    978-80-7372-501-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Technická univerzita Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku