Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A00421341" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:00421341 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá výzkumným projektem, který byl proveden na Univerzitě obrany v Brně a v kterém byli učitelé anglického jazyka z Fakulty vojenských technologií zkoumáni z hlediska jejich obecných postojů a praktického využívání e-learningu v jejich výuce. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou postoje učitelů k e-learningu a jejich skutečné využívání e-learningu slučitelné, jak se tyto dvě oblasti navzájem ovlivňují a jaké jsou nejdůležitější faktory ovlivňující zavádění e-learningu učiteli dojejich výuky. Za tímto účelem byly v projektu uplatněny dvě výzkumné metody, kdy tou první byl dotazník a tou druhou polostrukturovaný rozhovor. Tento příspěvek je zaměřen na popis druhé uvedené metody jakožto příkladu kvalitativního výzkumu a příspěvekuvádí dílčí výsledky, které byly touto metodou získány.
Název v anglickém jazyce
What the teachers of English said about e-learning in their instruction
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a research project that was carried out at the University of Defence in Brno, in which teachers of English language at the Faculty of Military Technology were examined from the point of view of their general attitudes and practical use of e-learning in their instruction. The aim of the research was to find out to what extent teachers? attitudes to e-learning and their real use of e-learning are compatible, how these two areas interact with each other and what are the most importantfactors affecting teachers? implementation of e-learning into their instruction. To this purpose, two different research methods were applied in the project, the first one being a questionnaire and the second one a semi-structured interview. This paper is focused on describing the second method as a representative of qualitative research and it presents partial results obtained by this method.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů VŠ
ISBN
978-80-7372-501-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Technická univerzita Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—