Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20020OM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20020OM - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci řešení projektu 7. RP IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences) bylo realizováno dotazníkové šetření ve všech řešitelských zemích, které se zaměřilo na zjištění, jaký význam přikládají vysokoškolští učitelé využívání elektronických zdrojů ve výuce a jakých cílů pomocí nich dosahují, jaké zdroje používají nejčastěji, jak pomocí nich ovlivňují studijní aktivity studentů a jak usilují o to, aby přinesly užitek všem studentům. Příspěvek prezentuje výsledky tohoto šetření pro Českou republiku.

  • Název v anglickém jazyce

    Information technology as a reinforcing element of education of academic staff

  • Popis výsledku anglicky

    As part of the FP7 project IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT, e-learning and intercultural competences) was carried out a questionnaire survey in of all investigating countries, which focused on finding out what importance attach to university teachers the use of electronic resources in teaching, and what goals they achieve, what resources they use most often, how they influence students' learning activities and how they strive to bring benefits to all students. The paper presents the results of this survey for the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Netradiční studenti v terciárním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-244-5485-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    33-47

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku