Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20020OM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20020OM - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci řešení projektu 7. RP IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences) bylo realizováno dotazníkové šetření ve všech řešitelských zemích, které se zaměřilo na zjištění, jaký význam přikládají vysokoškolští učitelé využívání elektronických zdrojů ve výuce a jakých cílů pomocí nich dosahují, jaké zdroje používají nejčastěji, jak pomocí nich ovlivňují studijní aktivity studentů a jak usilují o to, aby přinesly užitek všem studentům. Příspěvek prezentuje výsledky tohoto šetření pro Českou republiku.
Název v anglickém jazyce
Information technology as a reinforcing element of education of academic staff
Popis výsledku anglicky
As part of the FP7 project IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT, e-learning and intercultural competences) was carried out a questionnaire survey in of all investigating countries, which focused on finding out what importance attach to university teachers the use of electronic resources in teaching, and what goals they achieve, what resources they use most often, how they influence students' learning activities and how they strive to bring benefits to all students. The paper presents the results of this survey for the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Netradiční studenti v terciárním vzdělávání
ISBN
978-80-244-5485-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
33-47
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
8. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—