Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačové modelování dynamiky vozidlového pásu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00428273" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00428273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačové modelování dynamiky vozidlového pásu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Počítačové modelování dynamiky vozidlového pásu popisuje sestavení výpočtového modelu podvozku pásového vozidla, ve kterém je podrobně propracován popis konstrukce kolejového pásu. Model je sestaven ve výpočetním systému MSC.ADAMS Tracked Vehicle Toolkit. Jako příklad použití jsou zde uvedeny výsledky simulačních výpočtů, které popisují zjišťování vlivu vybraného konstrukčního parametru z částí a nastavení podvozku na dynamickou zátěž článků pásu při pohybu vozidla a jejich výběr pro další analýzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Modelling of Dynamics of Vehicle Track

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes design of vehicle track computation model and results of basic testing step of dynamic loading simulation of the track. The computational model is built for computational simulating system MSC. ADAMS, Tracked Vehicle Toolkit. The model consists of all parts of real vehicle undercarriage design. The aim of the simulating calculation is the determination of change influence of specific vehicle track constructive parameters on changes of examined qualities of the vehicle track link. The computing result sample comes out as one of many possible cases. The influence of changes of initial tension force of track values on the needed torque changes of driving sprocket is displayed in the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek z VIII. mezinárodní konference Dynamika tuhých a deformovatelných těles

  • ISBN

    978-80-7414-153-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku