Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace rychlosti pohybu článku vozidlového pásu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00498983" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00498983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace rychlosti pohybu článku vozidlového pásu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem předkládaného článku je popis matematického modelu korby a podvozku pásového vozidla, dále popis provedení simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku a uvedení možností využití výsledků těchto výpočtů. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny možnosti využití výsledků simulačních výpočtů pro sestavení aproximačních rovnic rychlostí a zrychlení částí podvozku a pro verifikaci matematického modelu. V závěru jeuvedena možná cesta dosažení konečného cíle prováděných simulačních výpočtů provedením návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení. Optimalizovaná kombinace konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozn

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of movement speed of the vehicle track link

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes possible design of vehicle track computational model and results of one testing step of dynamic loading simulation of the track. The computational model is designed for computational simulating system MSC. ADAMS, AVT and it is builtfrom two basic parts. The first one is represented by geometrical part, while the second one by contact computational part of the model. The mathematical model consists of all parts of real vehicle undercarriage design. The aim of the simulating calculation consist in determination of change influence of specific vehicle track constructive parameters on changes of examined qualities of the vehicle track link and changes of track vehicle course stability. The computing result sample comes out as one ofmany possible cases. The work quantifies the influence of changes of track preloading values on the reaction forces of supporting wheels. Further research possibilities and potential are also presented. The possibilities of research resul

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek z XI. mezinárodní konference Dynamika tuhých a deformovatelných těles 2013

  • ISBN

    978-80-7414-607-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku