Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice I
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00499891" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00499891 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice I
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole knihy je popis konstrukce a sestavení výpočtového modelu podvozku pásového vozidla. V něm je podrobně propracován popis konstrukce vozidlového pásu. Model je sestaven pro výpočetní systém MSC.ADAMS Tracked Vehicle Toolkit. Jako příklad použitíjsou zde uvedeny výsledky simulačních výpočtů, které popisují zjišťování vlivu vybraného konstrukčního parametru z částí a nastavení podvozku na dynamickou zátěž článků pásu při pohybu vozidla a jejich výběr pro další analýzu. Je zde uveden seznam parametrů, které ovlivňují směrovou stabilitu vozidla. V závěru článku je uveden směr dalšího výzkumu v pěti hlavních bodech dalšího řešení.
Název v anglickém jazyce
Computational and experimental methods in applied mechanics I
Popis výsledku anglicky
The chapter of this book describes design of vehicle track computation model and results of first testing steps of dynamic loading simulation of the track. This computational model is built for computational simulating system MSC. ADAMS. Tracked VehicleToolkit. The aim of the simulating calculations is the determination of changes of influence of specific vehicle track constructive parameters on changes of examined qualities of the vehicle track link. The computing result sample comes out as one of many possible cases. The influence of changes of initial tension force of track values on the needed torque changes of driving sprocket is displayed in the article. The list of the specific vehicle track constructive parameters with influence on driving stability by running is given on the end of this article. Further research plans in five steps are described on the end of article as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice I
ISBN
978-80-7414-609-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
129-136
Název nakladatele
Česká technika - nakladatelství ČVUT
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
UJEP Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—