Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice I

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00499891" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00499891 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice I

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole knihy je popis konstrukce a sestavení výpočtového modelu podvozku pásového vozidla. V něm je podrobně propracován popis konstrukce vozidlového pásu. Model je sestaven pro výpočetní systém MSC.ADAMS Tracked Vehicle Toolkit. Jako příklad použitíjsou zde uvedeny výsledky simulačních výpočtů, které popisují zjišťování vlivu vybraného konstrukčního parametru z částí a nastavení podvozku na dynamickou zátěž článků pásu při pohybu vozidla a jejich výběr pro další analýzu. Je zde uveden seznam parametrů, které ovlivňují směrovou stabilitu vozidla. V závěru článku je uveden směr dalšího výzkumu v pěti hlavních bodech dalšího řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    Computational and experimental methods in applied mechanics I

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter of this book describes design of vehicle track computation model and results of first testing steps of dynamic loading simulation of the track. This computational model is built for computational simulating system MSC. ADAMS. Tracked VehicleToolkit. The aim of the simulating calculations is the determination of changes of influence of specific vehicle track constructive parameters on changes of examined qualities of the vehicle track link. The computing result sample comes out as one of many possible cases. The influence of changes of initial tension force of track values on the needed torque changes of driving sprocket is displayed in the article. The list of the specific vehicle track constructive parameters with influence on driving stability by running is given on the end of this article. Further research plans in five steps are described on the end of article as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice I

  • ISBN

    978-80-7414-609-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    129-136

  • Název nakladatele

    Česká technika - nakladatelství ČVUT

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    UJEP Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku