Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Performance Degradation of Multi-Element Iced Airfoils

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00448350" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00448350 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Performance Degradation of Multi-Element Iced Airfoils

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The phenomenon of the in-flight icing may affect all types of aircraft. Presence of the ice accretion on wings can lead to performance degradation. Thus, it is important to understand how the different ice shapes affect aerodynamic characteristics. The prediction of the ice accretion on the wing with flaps of different position was made by the in-house code ICE 4.1. The two-dimensional CFD simulation was used for the study of aerodynamic performance of multi-element iced airfoils. The results are discussed and some of them are compared with the wind tunnel testing.

  • Název v anglickém jazyce

    Performance Degradation of Multi-Element Iced Airfoils

  • Popis výsledku anglicky

    The phenomenon of the in-flight icing may affect all types of aircraft. Presence of the ice accretion on wings can lead to performance degradation. Thus, it is important to understand how the different ice shapes affect aerodynamic characteristics. The prediction of the ice accretion on the wing with flaps of different position was made by the in-house code ICE 4.1. The two-dimensional CFD simulation was used for the study of aerodynamic performance of multi-element iced airfoils. The results are discussed and some of them are compared with the wind tunnel testing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP101%2F10%2F0257" target="_blank" >GAP101/10/0257: Vliv přestupu tepla na přechod do turbulence</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICMT?11, International Conference on Military Technologies 2011

  • ISBN

    978-80-7231-787-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    525-530

  • Název nakladatele

    University of Defence

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku