Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00476298" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00476298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Budoucí úspěch distančního vzdělávání (DiV) v ČR závisí rovněž na včasné a kvalitní přípravě nynějších žáků základních škol v oblasti informačních a komunikačních technologií, neboť s těmito technologiemi je DiV stále více spojeno. Autoři článku se domnívají, že pro optimální čas zahájení této přípravy je věk mezi 12 a 15 lety života, který v ČR koresponduje se druhým stupněm základní školy. Po vymezení pojmu informatický profil se pozornost autorů zaměřuje na vybranou základní školu. Jsou prezentoványvýsledky provedeného dotazníkového šetření. Nakonec jsou formulovány závěry vzhledem k distančnímu vzdělávání v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    One of the Prerequisites for the Success of Future Distance Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The future success of distance learning in the Czech Republic should be also based on the quality informatics preparation of the Czech youth. It seems to be that the age interval from 12 to 15 is a crucial period for the acquisition of basic knowledge and skills in the field of informatics. This age interval corresponds with the upper level of basic schools in the Czech Republic. Firstly, the definition of the informatics profile is stated and its description is formulated. Secondly, the authors proceedto a specific situation in a selected basic school. The main results of a questionnaire survey are presented. Finally, the conclusions focused on the successful distance learning usage in the Czech Republic are specified.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7th DisCo Conference Reader: New Media and Education

  • ISBN

    978-80-86302-44-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    25-33

  • Název nakladatele

    Centre for Higher Education Studies Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku