Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effect of the Pilot Behavior Model on the Helicopter Stability in the Auto-Stabilization System Failure

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00477213" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00477213 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effect of the Pilot Behavior Model on the Helicopter Stability in the Auto-Stabilization System Failure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a mathematical identification of time constants for pilot behavior during a helicopter control process. Based on this mathematical identification and a mathematical description of helicopter dynamics, a simulation scheme was built inthe Simulink? environment. Subsequently, the analysis of time constant changes in a pilot behavior model during helicopter longitudinal motion was done, including changes in transfer delay as well as in pilot?s gain. The obtained results are presented in the selected examples in the form of 3D graphs, all created in MATLAB?.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of the Pilot Behavior Model on the Helicopter Stability in the Auto-Stabilization System Failure

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a mathematical identification of time constants for pilot behavior during a helicopter control process. Based on this mathematical identification and a mathematical description of helicopter dynamics, a simulation scheme was built inthe Simulink? environment. Subsequently, the analysis of time constant changes in a pilot behavior model during helicopter longitudinal motion was done, including changes in transfer delay as well as in pilot?s gain. The obtained results are presented in the selected examples in the form of 3D graphs, all created in MATLAB?.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ESTEL 2012 Proceedings

  • ISBN

    978-1-4673-4688-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Italy

  • Místo konání akce

    Rome-Italy

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku