VYHODNOCENÍ VSTUPNÍCH ZNALOSTÍ STUDENTŮ: VÝUKA MATEMATIKY V ANGLIČTINĚ NA UNIVERZITĚ OBRANY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F25%3A00563345" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/25:00563345 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://konference3mi.vsb.cz/images/sborniky/2024/sbornik_3mi2024.pdf" target="_blank" >http://konference3mi.vsb.cz/images/sborniky/2024/sbornik_3mi2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.31490/9788024847450" target="_blank" >10.31490/9788024847450</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VYHODNOCENÍ VSTUPNÍCH ZNALOSTÍ STUDENTŮ: VÝUKA MATEMATIKY V ANGLIČTINĚ NA UNIVERZITĚ OBRANY
Popis výsledku v původním jazyce
Na Fakultě vojenských technologií Univerzity obrany probíhá výuka matematiky studentů 1. ročníku vojenského studia v české a anglické variantě. Přitom studenti samostatně rozhodují, kterou variantu zvolí. Naším cílem je zjistit, jaká je úroveň středoškolských matematických znalostí u studentů, kteří si vybrali studium v angličtině, oproti studentům, kteří matematiku studují v češtině. Toto porovnání provádíme na základě výsledku dvou testů ze středoškolské matematiky, které studenti píší v prvních týdnech studia. Data, která používáme, odrážejí výsledky z posledních tří let. Na základě statistické indukce zjišťujeme, že v případě prvního testu byly výsledky u anglických skupin v některých letech významně lepší, než u českých skupin. Naopak u druhého testu nám výsledky vycházejí neprůkazné. V naší analýze se potýkáme mimo jiné s obtížemi, které pramení z malého počtu studentů studujících v angličtině.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of students' knowledge at admition: Multilevel education in english at University of defense
Popis výsledku anglicky
At the Faculty of military technologies of the University of defense, mathematics is taught to students of the 1st year of military programs in the czech and english language. However, it is up to the student to choose which language their prefer. Our goal is to find out the level of high school mathematics knowledge of students who chose to study in english, compared to students who study mathematics in czech. We make this comparison based on the results of two high school mathematics tests that students undertake in the first weeks of their studies. The data we use reflects results from the last three years. Based on statistical interferention, we find that in the case of the first test, the results of the english groups were significantly better than those of the Czech groups that entred at certain years. On the contrary, the results of the second test are inconclusive. In our analysis, we face, among other things, the difficulties that stem from the small number of students studying in english.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z 29. semináře Moderní matematické metody v inženýrství
ISBN
978-80-248-4745-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
52-60
Název nakladatele
—
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Čeladná
Datum konání akce
3. 6. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—