Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYHODNOCENÍ VSTUPNÍCH ZNALOSTÍ STUDENTŮ: VÝUKA MATEMATIKY V ANGLIČTINĚ NA UNIVERZITĚ OBRANY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F25%3A00563345" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/25:00563345 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://konference3mi.vsb.cz/images/sborniky/2024/sbornik_3mi2024.pdf" target="_blank" >http://konference3mi.vsb.cz/images/sborniky/2024/sbornik_3mi2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.31490/9788024847450" target="_blank" >10.31490/9788024847450</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYHODNOCENÍ VSTUPNÍCH ZNALOSTÍ STUDENTŮ: VÝUKA MATEMATIKY V ANGLIČTINĚ NA UNIVERZITĚ OBRANY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na Fakultě vojenských technologií Univerzity obrany probíhá výuka matematiky studentů 1. ročníku vojenského studia v české a anglické variantě. Přitom studenti samostatně rozhodují, kterou variantu zvolí. Naším cílem je zjistit, jaká je úroveň středoškolských matematických znalostí u studentů, kteří si vybrali studium v angličtině, oproti studentům, kteří matematiku studují v češtině. Toto porovnání provádíme na základě výsledku dvou testů ze středoškolské matematiky, které studenti píší v prvních týdnech studia. Data, která používáme, odrážejí výsledky z posledních tří let. Na základě statistické indukce zjišťujeme, že v případě prvního testu byly výsledky u anglických skupin v některých letech významně lepší, než u českých skupin. Naopak u druhého testu nám výsledky vycházejí neprůkazné. V naší analýze se potýkáme mimo jiné s obtížemi, které pramení z malého počtu studentů studujících v angličtině.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of students' knowledge at admition: Multilevel education in english at University of defense

  • Popis výsledku anglicky

    At the Faculty of military technologies of the University of defense, mathematics is taught to students of the 1st year of military programs in the czech and english language. However, it is up to the student to choose which language their prefer. Our goal is to find out the level of high school mathematics knowledge of students who chose to study in english, compared to students who study mathematics in czech. We make this comparison based on the results of two high school mathematics tests that students undertake in the first weeks of their studies. The data we use reflects results from the last three years. Based on statistical interferention, we find that in the case of the first test, the results of the english groups were significantly better than those of the Czech groups that entred at certain years. On the contrary, the results of the second test are inconclusive. In our analysis, we face, among other things, the difficulties that stem from the small number of students studying in english.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z 29. semináře Moderní matematické metody v inženýrství

  • ISBN

    978-80-248-4745-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    52-60

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    3. 6. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku