Bezpečnost jako součást marketingové strategie v mezinárodním marketingu letecké společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F03%3A00006537" target="_blank" >RIV/60460709:41110/03:00006537 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Bezpečnost jako součást marketingové strategie v mezinárodním marketingu letecké společnosti
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto článku je objasněna základní problematika mezinárodní marketingové strategie z pohledu bezpečnosti. Objasňuje některé faktory, které ovlivňují rozvoj marketingových strategií leteckých dopravců. Nejpodstatnějším faktorem se stává bezpečnost, kter
Název v anglickém jazyce
The security as a part of the marketing strategy of the international marketing of the air carrier
Popis výsledku anglicky
In this work is made clear the questions of the international marketing strategy in the view of the security. This work makes clear some factors, which are affecting the development of the international marketing strategies of the air carriers. The mos i
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z doktorandského semináře
ISBN
80-213-1016-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
48-52
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
18. 2. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—