Marketingové řízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017428" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingové řízení se skládá ze čtyř fází: situační analýzy, formulace marketingových cílů a strategií, tvorby marketingových programů a kontroly. Situační analýza zahrnuje vnitřní a vnější analýzu. Po realizaci situační analýzy je možné přistoupit k formulaci marketingových cílů a strategií. Nástrojem k dosažení cílů a prosazení marketingových strategií jsou marketingové programy.
Název v anglickém jazyce
Marketing Management
Popis výsledku anglicky
Marketing management consists of four phases: the situational analysis, formulation of marketing goals and strategies, marketing programs and control. The situational analysis includes internal and external analysis. Base on situational analysis is possible to specify marketing goals and strategies. Marketing programs are used as a tool for implementing goals and strategies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Management
ISBN
80-251-0396-X
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
—
Počet stran knihy
736
Název nakladatele
Computer Press Media, a.s.
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—