Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017428" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingové řízení se skládá ze čtyř fází: situační analýzy, formulace marketingových cílů a strategií, tvorby marketingových programů a kontroly. Situační analýza zahrnuje vnitřní a vnější analýzu. Po realizaci situační analýzy je možné přistoupit k formulaci marketingových cílů a strategií. Nástrojem k dosažení cílů a prosazení marketingových strategií jsou marketingové programy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Management

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing management consists of four phases: the situational analysis, formulation of marketing goals and strategies, marketing programs and control. The situational analysis includes internal and external analysis. Base on situational analysis is possible to specify marketing goals and strategies. Marketing programs are used as a tool for implementing goals and strategies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Management

  • ISBN

    80-251-0396-X

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    736

  • Název nakladatele

    Computer Press Media, a.s.

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly