Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie odlišení a tvorba ceny v prostředí elektronických trhů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A5930" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:5930 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie odlišení a tvorba ceny v prostředí elektronických trhů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Systémy elektronického trhu mohou výrazně redukovat náklady zákazníků spojené se získáváním informací o ceně a nabídkách konkurentů. Běžnou formou zdroje takovýchto informací jsou ceníky vystavené na webu společností, kde jsou ceny statické. V těchto případech jsou náklady na získání informací o ceně prakticky nulové, což vede k dokonalé informovanosti zákazníka o ceně na trhu. Tato skutečnost často vede k cenovým válkám. Společnosti a podniky čelí hrozbě cenových válek dynamickou tvorbou cen, diferenciací produktu a brandingem a rozvojem zákaznických segmentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Diferentiation and Pricing Strategies in Electronic Markets Environment

  • Popis výsledku anglicky

    An electronic market system can reduce customers? costs for obtaining information about the prices and product offerings of alternative suppliers as well as these suppliers? costs for communicating information about their prices and product characteristics. Form of static product descriptions with list prices is commonly used. Search engines and electronic brokers enable to set search costs for price information to zero. Then consumers can be expected to have perfect price information which leads to price wars. Product or price differentiation as well as related branding activities are considered to the solution. Online catalogues with fixed pricing and online auctions with dynamic pricing are mentioned as examples of electronic market means with different negotiation mechanisms. These lead to a tough competition amongst suppliers in markets which forces market players to enrich their strategy portfolio and also extend the variety of tools in order to remain successful.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET 2004 Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia

  • ISBN

    80-7302-088-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    134-134

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku