Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové tendence maloobchodního prodeje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A7927" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:7927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové tendence maloobchodního prodeje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interaktivní obchod v nové podobě je vyšší polohou informační společnosti. Je založen na umění pracovat s již získanými znalostmi a ne pouze na velkém množství informačních toků v různých elektronických prostředí, které v současném období spíše znepřehledňují a ztěžují rozhodovací procesy v podnicích. Velkou konkurenceschopnou výhodou v budoucím období bude tedy citlivá a právně ošetřená databáze znalostí, která bude snadno interaktivní s jejím plněním.

  • Název v anglickém jazyce

    New tendency of retail

  • Popis výsledku anglicky

    Retailing is continuosly reacting to new conditions and opportunities of market economy, which is newly formed by dominant position of consumers and by developing IT. For businessmen it means to understand a new phenomenon , which is based on the knowledge about consumers and on the use of IT in business. One of the opportunities to succed in this competitive enviroment of the EU is to realize interactive commerce as a part of company strategy and the tactics of individual companies. Interactive commerce means communication between traditional conventional business procedures and non-conventional business procedures. The advantage of interactive commerce is the increasing number of consumers for companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod 2004 - rók europskej integrácie

  • ISBN

    80-89100-20-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    59-62

  • Název nakladatele

    Technická univerzita vo Zvolene, Drevárska fakulta

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Technická univerzita vo Zvolene

  • Datum konání akce

    23. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku