KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ TRANSFERY V OBCHODNÍ ČINNOSTI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21025" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ TRANSFERY V OBCHODNÍ ČINNOSTI
Popis výsledku v původním jazyce
Retailing is continuosly reacting to new conditions and opportunities of market economy, which is newly formed by dominant position of consumers and by developing IT. For businessmen it means to understand a new phenomenon , which is based on the knowledge about consumers and on the use of IT in business. One of the opportunities to succed in this competitive enviroment of the EU is to realize interactive commerce as a part of company strategy and the tactics of individual companies. Interactive commerce means communication between traditional conventional business procedures and non-conventional business procedures. The advantage of interactive commerce is the increasing number of consumers for companies
Název v anglickém jazyce
Communication and information transfers in retail
Popis výsledku anglicky
Retailing is continuosly reacting to new conditions and opportunities of market economy, which is newly formed by dominant position of consumers and by developing IT. For businessmen it means to understand a new phenomenon , which is based on the knowledge about consumers and on the use of IT in business. One of the opportunities to succed in this competitive enviroment of the EU is to realize interactive commerce as a part of company strategy and the tactics of individual companies. Interactive commerce means communication between traditional conventional business procedures and non-conventional business procedures. The advantage of interactive commerce is the increasing number of consumers for companies
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v teórii,výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
14-21
Název nakladatele
SPU v Nitre
Místo vydání
SPU v Nitre
Místo konání akce
Podkylava
Datum konání akce
13. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—