Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ TRANSFERY V OBCHODNÍ ČINNOSTI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21025" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ TRANSFERY V OBCHODNÍ ČINNOSTI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Retailing is continuosly reacting to new conditions and opportunities of market economy, which is newly formed by dominant position of consumers and by developing IT. For businessmen it means to understand a new phenomenon , which is based on the knowledge about consumers and on the use of IT in business. One of the opportunities to succed in this competitive enviroment of the EU is to realize interactive commerce as a part of company strategy and the tactics of individual companies. Interactive commerce means communication between traditional conventional business procedures and non-conventional business procedures. The advantage of interactive commerce is the increasing number of consumers for companies

  • Název v anglickém jazyce

    Communication and information transfers in retail

  • Popis výsledku anglicky

    Retailing is continuosly reacting to new conditions and opportunities of market economy, which is newly formed by dominant position of consumers and by developing IT. For businessmen it means to understand a new phenomenon , which is based on the knowledge about consumers and on the use of IT in business. One of the opportunities to succed in this competitive enviroment of the EU is to realize interactive commerce as a part of company strategy and the tactics of individual companies. Interactive commerce means communication between traditional conventional business procedures and non-conventional business procedures. The advantage of interactive commerce is the increasing number of consumers for companies

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii,výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    14-21

  • Název nakladatele

    SPU v Nitre

  • Místo vydání

    SPU v Nitre

  • Místo konání akce

    Podkylava

  • Datum konání akce

    13. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku