Řížení vztahů s klíčovými zákazníky (Řízení vztahů s klíčovými zákazníky z pozice dodavatelů rychloobrátkového zboží v ČR s ohledem na vývojové trendy na trhu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12819" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12819 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řížení vztahů s klíčovými zákazníky (Řízení vztahů s klíčovými zákazníky z pozice dodavatelů rychloobrátkového zboží v ČR s ohledem na vývojové trendy na trhu)
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá řízením vztahů s klíčovými zákazníky, identifikací klíčových zákazníků a vlivu řízení vztahů s klíčovými zákazníky na organizační strukturu podniků. práce je zaměřena na dodavatele rychloobrátkového zboří na trhu v České republice.
Název v anglickém jazyce
Key customer relationship management
Popis výsledku anglicky
This work is concerning on key customer relationship management, kex customers identification and the influence of key customer relationship management on organization structure. The work is focused on suppliers of fast-turning goods on the Czech market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z doktorského semináře
ISBN
80-213-1314-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
567-573
Název nakladatele
PEF ČZU v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
PEF Praha
Datum konání akce
15. 2. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—