Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínosy konceptu elementární znalosti pro individuální učení: pilotní průzkum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21932" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21932 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BENEFITS OF ELEMENTARY KNOWLEDGE CONCEPT FOR INDIVIDUAL LEARNING: A PILOT SURVEY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Elementary knowledge concept and its object-oriented representation are possible to use as a tool for educational text analysis. They should be written in so called ?knowledge form?; it means they should content knowledge, not pure information only. Thus, some requirements to text in ?knowledge form? as well as experiments for efficiency of their application in educational process measurement have been formulated in previous works. The article describes the methodology of experiment, in which the standard and ?knowledge? form of text were compared from the point of view basic educational process criteria.

  • Název v anglickém jazyce

    BENEFITS OF ELEMENTARY KNOWLEDGE CONCEPT FOR INDIVIDUAL LEARNING: A PILOT SURVEY

  • Popis výsledku anglicky

    Elementary knowledge concept and its object-oriented representation are possible to use as a tool for educational text analysis. They should be written in so called ?knowledge form?; it means they should content knowledge, not pure information only. Thus, some requirements to text in ?knowledge form? as well as experiments for efficiency of their application in educational process measurement have been formulated in previous works. The article describes the methodology of experiment, in which the standard and ?knowledge? form of text were compared from the point of view basic educational process criteria.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Papers, ERIE 2007

  • ISBN

    978-80-213-1649-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    87-93

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences in Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    30. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku