Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individuální učení založené na konceptu elementární znalosti: experimenty a výsledky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21948" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21948 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Individual Learning Based on Elementary Knowledge Concept:

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Elementary knowledge concept and its object-oriented representation are possible to use as a tool for educational text analysis. They should be written in so called ?knowledge form?; it means they should content knowledge, not pure information only. Thus, some requirements to text in ?knowledge form? as well as experiments for efficiency of their application in educational process measurement have been formulated in previous works. The article describes the methodology of experiment, in which the standard and ?knowledge? form of text were compared from the point of view basic educational process criteria.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual Learning Based on Elementary Knowledge Concept:

  • Popis výsledku anglicky

    Elementary knowledge concept and its object-oriented representation are possible to use as a tool for educational text analysis. They should be written in so called ?knowledge form?; it means they should content knowledge, not pure information only. Thus, some requirements to text in ?knowledge form? as well as experiments for efficiency of their application in educational process measurement have been formulated in previous works. The article describes the methodology of experiment, in which the standard and ?knowledge? form of text were compared from the point of view basic educational process criteria.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference Interactive Computer Aided Blended Learning

  • ISBN

    978-3-89958-277-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    0-0

  • Název nakladatele

    International Association of Online Engineering

  • Místo vydání

    Vídeň, Rakousko

  • Místo konání akce

    Florianopolis, Brazílie

  • Datum konání akce

    7. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku