Individuální učení založené na konceptu elementární znalosti: experimenty a výsledky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21948" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21948 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Individual Learning Based on Elementary Knowledge Concept:
Popis výsledku v původním jazyce
Elementary knowledge concept and its object-oriented representation are possible to use as a tool for educational text analysis. They should be written in so called ?knowledge form?; it means they should content knowledge, not pure information only. Thus, some requirements to text in ?knowledge form? as well as experiments for efficiency of their application in educational process measurement have been formulated in previous works. The article describes the methodology of experiment, in which the standard and ?knowledge? form of text were compared from the point of view basic educational process criteria.
Název v anglickém jazyce
Individual Learning Based on Elementary Knowledge Concept:
Popis výsledku anglicky
Elementary knowledge concept and its object-oriented representation are possible to use as a tool for educational text analysis. They should be written in so called ?knowledge form?; it means they should content knowledge, not pure information only. Thus, some requirements to text in ?knowledge form? as well as experiments for efficiency of their application in educational process measurement have been formulated in previous works. The article describes the methodology of experiment, in which the standard and ?knowledge? form of text were compared from the point of view basic educational process criteria.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Conference Interactive Computer Aided Blended Learning
ISBN
978-3-89958-277-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
0-0
Název nakladatele
International Association of Online Engineering
Místo vydání
Vídeň, Rakousko
Místo konání akce
Florianopolis, Brazílie
Datum konání akce
7. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—