Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM jako součást strategického řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23018" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:23018 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41110/07:23021

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM jako součást strategického řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM as a Part of The Strategic Management

  • Popis výsledku anglicky

    Paper is oriented to problems with relationship management with consumers (CRM) in frame strategic management. The paper is solving significance information and knowledge for efficient decision and definition strategy which leads to filling business aims. Relationship management with consumers is taken as business conception based on understanding customer values and formation long - term relationship. Understanding target market markets after presenting competitive advantage resources.Nex part is focused to utilization information and communication technology in organization and requirement their integration. CRM are make up as a one of possible tools which participate to sharpen achievement company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mladá veda 2007

  • ISBN

    978-80-8069-970-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    0-0

  • Název nakladatele

    Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Račkova dolina

  • Datum konání akce

    21. 11. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku