CRM jako součást strategického řízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23018" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:23018 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60460709:41110/07:23021
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM jako součást strategického řízení
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.
Název v anglickém jazyce
CRM as a Part of The Strategic Management
Popis výsledku anglicky
Paper is oriented to problems with relationship management with consumers (CRM) in frame strategic management. The paper is solving significance information and knowledge for efficient decision and definition strategy which leads to filling business aims. Relationship management with consumers is taken as business conception based on understanding customer values and formation long - term relationship. Understanding target market markets after presenting competitive advantage resources.Nex part is focused to utilization information and communication technology in organization and requirement their integration. CRM are make up as a one of possible tools which participate to sharpen achievement company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mladá veda 2007
ISBN
978-80-8069-970-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
0-0
Název nakladatele
Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Račkova dolina
Datum konání akce
21. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—