The effectiveness of female nudity in advertising in three European countries
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F10%3A19498" target="_blank" >RIV/60460709:41110/10:19498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The effectiveness of female nudity in advertising in three European countries
Popis výsledku v původním jazyce
The paper attempts to gain a better understanding of the reasons for advertisers to use nudity in European advertising campaigns and, more precisely, whether a print ad that uses nudity is more or less effective than an ad without nudity in the Czech Republic, Spain, and France.
Název v anglickém jazyce
The effectiveness of female nudity in advertising in three European countries
Popis výsledku anglicky
The paper attempts to gain a better understanding of the reasons for advertisers to use nudity in European advertising campaigns and, more precisely, whether a print ad that uses nudity is more or less effective than an ad without nudity in the Czech Republic, Spain, and France.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Marketing Review
ISSN
0265-1335
e-ISSN
—
Svazek periodika
27
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
000283611100005
EID výsledku v databázi Scopus
—