Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A52393" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:52393 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je zaměřena na vývoj cen na světovém, evropském a českém trhu potravin. Cílem je identifikovat obecné vývojové trendy na jednotlivých trzích v případě vlastního vývoje cen potravinářských produktů a následně komparovat jednotlivé vývojové trendy z hlediska vzájemného působení, zejména ve vztahu ?světový trh a trh EU?, dále pak ?trh zemí EU a trh ČR?.

  • Název v anglickém jazyce

    Internal and external factors influencing Czech foodstuff market

  • Popis výsledku anglicky

    The publication processed analyses Czech foodstuff market development in relation to consumers? behavior (especially changes in consumers? behavior which happened during the monitored time period), retail companies? strategies applied and agricultural and foodstuff products foreign trade activities.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87415-27-6

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Powerprint

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy