Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A52393" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:52393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je zaměřena na vývoj cen na světovém, evropském a českém trhu potravin. Cílem je identifikovat obecné vývojové trendy na jednotlivých trzích v případě vlastního vývoje cen potravinářských produktů a následně komparovat jednotlivé vývojové trendy z hlediska vzájemného působení, zejména ve vztahu ?světový trh a trh EU?, dále pak ?trh zemí EU a trh ČR?.
Název v anglickém jazyce
Internal and external factors influencing Czech foodstuff market
Popis výsledku anglicky
The publication processed analyses Czech foodstuff market development in relation to consumers? behavior (especially changes in consumers? behavior which happened during the monitored time period), retail companies? strategies applied and agricultural and foodstuff products foreign trade activities.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87415-27-6
Počet stran knihy
124
Název nakladatele
Powerprint
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—