Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The development of study results when implementing e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A56058" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:56058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The development of study results when implementing e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Submitted paper deals with the development of students? study results when implementing e-learning into the lessons of the compulsory subject. The implementation of e-learning is a complex process that requires great effort of particularly pedagogical workers. From a three year monitoring of various degrees of e-learning implementation it followed that there had been slight worsening of overall average marks and the increase in number of repetitions necessary for passing the examination. Women achievedbetter study results than men. There were found out the differences between achieved study results of students and the number of repetition attempts with single pedagogues. Continuous monitoring of teaching quality is contributional when detecting and correcting e-learning drawbacks.

  • Název v anglickém jazyce

    The development of study results when implementing e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Submitted paper deals with the development of students? study results when implementing e-learning into the lessons of the compulsory subject. The implementation of e-learning is a complex process that requires great effort of particularly pedagogical workers. From a three year monitoring of various degrees of e-learning implementation it followed that there had been slight worsening of overall average marks and the increase in number of repetitions necessary for passing the examination. Women achievedbetter study results than men. There were found out the differences between achieved study results of students and the number of repetition attempts with single pedagogues. Continuous monitoring of teaching quality is contributional when detecting and correcting e-learning drawbacks.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IEEE 10th International Conference on Emerging eLearning

  • ISBN

    978-1-4673-5122-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    219-222

  • Název nakladatele

    ICETA 2012

  • Místo vydání

    Slovensko

  • Místo konání akce

    Stará Lesná

  • Datum konání akce

    8. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku