Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CUSTOMER GROUP CELIACS AND SOCIAL RESPONSIBILITY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A63651" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:63651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CUSTOMER GROUP CELIACS AND SOCIAL RESPONSIBILITY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Diseases of intestine that is not able to cope with the protein gluten, or gluten, is the most commonly known under the term celiac disease or a gluten allergy or dermatitis During. In essence, a chronic autoimmune disease of the intestine mucosa and requires the diet foods that contain gluten or only in small concentrations. Gluten is yet part of series of common foods, such as wheat or rye flour. At risk are individuals who can generate greater amounts of antibodies against enzymes and proteins that are part of gluten. Social responsibility of internal trade business units as market players to a final consumer, including consumers with gluten-free diet should be a priority for their business because a final consumer consumes products and services ofcompanies and he creates conditions for further reproduction process throughout the logistics chain from agricultural production to a seller.

  • Název v anglickém jazyce

    CUSTOMER GROUP CELIACS AND SOCIAL RESPONSIBILITY

  • Popis výsledku anglicky

    Diseases of intestine that is not able to cope with the protein gluten, or gluten, is the most commonly known under the term celiac disease or a gluten allergy or dermatitis During. In essence, a chronic autoimmune disease of the intestine mucosa and requires the diet foods that contain gluten or only in small concentrations. Gluten is yet part of series of common foods, such as wheat or rye flour. At risk are individuals who can generate greater amounts of antibodies against enzymes and proteins that are part of gluten. Social responsibility of internal trade business units as market players to a final consumer, including consumers with gluten-free diet should be a priority for their business because a final consumer consumes products and services ofcompanies and he creates conditions for further reproduction process throughout the logistics chain from agricultural production to a seller.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY

  • ISBN

    978-80-8105-546-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    411-422

  • Název nakladatele

    University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava - Sk

  • Místo konání akce

    Smolenice - Sk

  • Datum konání akce

    4. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku